Chwilę temu/ A while ago

Załapałam się dzisiaj na przepiękny wschód słońca.
Tu nad Wisłą dotąd nie miałam okazji:-)

To fajny akcent po niefajnej, nieprzespanej nocy.
Stare sprawy, stare problemy, życie.

PS. Przez większość czasu korzystam z WordPress w telefonie, dzisiaj jednak odpaliłam go w komputerze, na pełnym ekranie. Zauważyłam, że zdjęcie z Instagrama i to wstawione w ostatniej notatce wyraźnie wskazują, jakie są moje ulubione kieliszki koktajlowe. Dodam, że one są też ulubione do picia wody, wina, soków, drinków, a nawet cappuccino :)) Uniwersalne.

I caught a beautiful sunrise today.
Here on the Vistula River I have not had the opportunity so far 🙂
It’s a nice touch after a bad, sleepless night.
Old matters, old problems, life.

P.S. Most of the time I use WordPress at my phone, today I have chosen a computer and noticed that the Instagram photo (on the right) and the one inserted in the last note clearly show what my favorite cocktail glasses are. I would like to add that they are also favorite for drinking water, wine, juices, and my husband likes to dring a cappuccino in them :)) Universal.

17 myśli w temacie “Chwilę temu/ A while ago

    1. A ja znowu piję herbatę, co prawda tylko zieloną, albo czerwoną, ale jednak. Piję wodę, imbir z cytryną, czasem babkę lancetowatą (nie jest smaczna, ale zdrowa), no i kawę! Z kawy nie byłam w stanie zrezygnować nawet wtedy, gdy brałam leki. Ja nie wiem czy jej potrzebuję, ja ją po prostu lubię:-)

      Polubienie

    1. Tak!! Kawa tylko w ulubionej filiżance, małej czarnej porcelanowej, zioła w czerwonym kubachu z porcelitu, torebkowe herbaty-jeśli już piję, to zawsze w kubku z Ikei:-) No a koktajle to już wiesz 🙂

      Polubienie

    1. Widok przepiękny, nawet nie przypuszczałam, że ta biedna, brudna Wisła może mieć tyle uroku. Co do koktajli to rzeczywiście mogłoby tak być, że im piękniejsza skorupa, z której się pije – to lepsze działanie:-)
      Tylko, że ci których by na to po prostu nie było stać, mieliby gorzej.
      Więc w sumie chyba tak jak jest, jest ok.🤣

      Polubienie

    1. Na drzemkę nie było szans, ale już się cieszę na ten weekend, chociaż nie zapowiada się jakoś spektakularnie. Ale chyba nie potrzebuję tego, tylko spokoju i normalności.

      Polubienie

Dodaj komentarz